Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund

Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!

I söndags blev jag upphämtad av Maria och så åkte vi till Mossbylund för att äta söndagsbrunch! Det var en av mina födelsedagspresenter till henne. 

Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!

Förutom att miljön är helt fantastisk så har de världens godaste mat. En brunch lite mer åt det matigare hållet, perfekt att äta vid lunch alltså. 

Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!
Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!

Kolla så gott. 

Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!
Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!

Goda ostar. 

Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!
Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!

Och avslutningvis, det magiska dessertbordet. 

Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!

Bäst var créme broulen och den rosa moussen (fast vi kunde inte komma fram vad det var för smak på den). 

Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!

Min bästis <3

Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!
Födelsedagsbrunch för Maria på Mossbylund!

Och jag, med ett hår som växer som ogräs. 

Fler bilder från Mossbylund → Födelsedagsbrunch på Mossbylund

Kommentarer
Postat av: maria

älskar att bilderna kommer upp så snabbt numera! du är bäst!! <3

2015-09-27 @ 08:47:11
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0