onsdagslistan

Bäst i veckan hittils.
Alla vardagar denna veckan (när jag inte är schemalagd) och nästa vecka hänger jag hemma hos min bror och är hundvakt till hans valp som har ett gipsat ben. Min bror åker och jobbar vid sex på morgonen och när jag kommer dit då lägger jag mig i hans säng med Sam (hunden) och så sover vi i någon timme innan jag börjar plugga. Ni anar inte hur mysigt det är att sova med en hund bredvid sig. Resten av dagen hänger vi i vardagsrummet med en varm brasa och jag läser läser läser medan Sam snarkar vidare. 

Sämst i veckan hittils.
Känner mig otillräcklig på så många områden. Hinner inte läsa allt till skolan, hinner inte vara en bra kompis, hinner inte med allt annat som ska hinnas med. 

Där har jag ont.
Huvudet av för lite sömn och nagelbandet på sidan av ena nageln. Men är det bara det får en väl vara tacksam.

Det tänker jag mycket på.
Flytten. Imorgon är det exakt två veckor kvar. 

Det klär jag mig i.
Det mest bekväma jag har. Så sjukt tråkigt. 

I lurisarna hör jag.
Jag har upptäckt en ny podd! Josefin och Vanja. Men mer om den i nästa veckas tips i podden! Det är iallafall ljuvligt att ha flera avsnitt att lyssna ikapp. 

Det dricker jag.
Kaffe och vatten. 

På fredag händer detta.
Vi har föreläsning i skolan men jag är osäker på om jag ska gå. På kvällen ska jag iallafall till Ystad för att gå på Nina Perssons konsert med Maria, det var en av mina julklappar till henne! 

Och på lördag det här.
På lördag har jag en familjefotografering i Staffanstorp. Jag har följt den lilla familjen från att bebisen låg i magen, på dopet och nu ska vi alltså ses igen. Fint. 

Söndagen tillbringas så.
Då ska jag bjuda Maria på lyxig brunch på Mossbylund! Blev helt förälskad i det stället sist, och tänkte att det skulle bli en bra födelsedagspresent till min bästis. 

Och mest av allt önskar jag detta.
Inre ro och balans. 

lista snodd av maria och bildkälla via pinterest

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är oerhört uppskattat och snällt av dig att ställa upp och passa Sam dessa dagar❤️Din bror är otroligt tacksam för det😊Det kommer gå bra med din flytt även om det kanske känns lite stressigt just nu! Vi skall hjälpa dig så mycket vi kan! Kram😜

2015-09-17 @ 05:41:20
Postat av: maria

kärlek till dig! <3

2015-09-17 @ 06:39:52
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0