drömskorna.



Jepp, här kommer ännu ett inlägg om skor. Jag hittade dem igår nämligen, drömskorna. Eller för ärlighetens skull har jag ju sett dem tidigare, fast då endast på scoretts hemsida. Och givetvis originalen från acne, men att lägga flera tusen på ett par skor känns faktiskt fullkomligt absurt. Men dessa. Åh, när jag fick på mig ett par 38or (jag pendlar mellan 36-38) satt de som en smäck och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Jag måste ha dessa skorna, så är det bara. Att de kostar åttahundra kronor, och med andra ord kommer vara de dyraste skorna jag någonsin köpt, är en annan femma. Jag måste.

(De ser inte mycket ut för världen på denna bilden, men alltså. Fantastiska.)

Kommentarer
Postat av: L

De är verkligen jättefina. Jag köpte ett par nästan likadana förra veckan. lustigt:P

2010-08-06 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0