dear santa.

Jag gjorde denna önskelistan redan för en månad sedan, men det känns ju lite knäppt att visa den redan i början av november (även om jag nu faktiskt gjorde den då). Men nu är det äntligen december och här kommer en lista på vad jag hade blivit glad av att se under granen!


1. Läppstiftet Mandy från make up store.


2. Fillippa K muggar för rörstrand, i mönstret spets.


3. Hörlurar från urbanears i färgen indigo.


4. Jonas Gardells bok har man inget liv får man köpa ett som alla andra.


5. Portabel vinylspelare från urban outfitters.


6. Harry Potter and the deathly hallows part 2, på dvd.


7. Färgglada sneakers från nike, helst i ska det vara både turkos och rosa på skon.


8. Johan Glans dvd det bleka hotet.


9. Fantastiska inramade alice i underlandet illustrationer från urban outfitters.


10. Och på tal om förra önskningen verkar datorspelet alice madness returns lite spännande, och något jag kan underhålla mig själv med på jullovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0