mitt 2011 (januari, februari, mars, april)

Det börjar bli dags att summera året och jag tänkte börja med att visa bilder från början av året!



I januari köpte jag vårskor och bjöd ellen på födelsedagsfika.



Anna hade födelsedagsmiddag i hässleholm.



En middag hos maria-teater-förfest hos anna k och goldenkväll. Fantastiskt.


Februari började med att vi firade mammas födelsedag.


Jag åt hjärtformade pannkakor.




Och tillbringade en helg hos maria.


I mars såg jag ut såhär.




Jag annordnade en spelkväll med mina favoriter.



Jag och maria satt på uteserveringen på Nyhavn.



Vi firade min kusin jimmys 20årsdag på hotell Continental i Ystad.



En av många kvällar påväg till golden i mars.




Det blev vår i Lund.





Och vi firade påsk med släkten.


Påskrunda med mamma och pappa. (dör så söta dom är på denna bilden)







Och avslutade månaden med en oförglömlig och fantastisk valborg, kanske min bästa någonsin!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tack för en fin fotokavalkad! Du är så duktig och jag har sagt det så många gånger och menar det verkligen! Du kan fånga just det rätta ögonblicket! Kram mamma

2011-12-15 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0