Reia & Pascal

Äntligen får jag visa er bilderna från bröllopet som jag fotograferade för några veckor sedan.

Reia & Pascal gifte sig lördagen den 16 juni vid Dag Hammarskölds backar, en otroligt vacker plats, och det var verkligen en speciell dag. Jag hade aldrig tidigare varit på något bröllop så bara av den anledningen pirrade det lite extra i magen. En fin detalj var att brudgummen hade franskt påbrå och ni kan ju gissa vem som trivdes när hans föräldrar körde sitt tal både på svenska och franska.

Nu kommer en bildkavalkad från att vi kom dit på eftermiddagen och fotograferade bruden med sina brudtärnor klädda i lila nyanser tills på kvällen när brudparet skar upp tårtan. Jag hoppas så innerligt att jag iallafall har lyckats fånga ett uns av allt det vackra under denna dagen.

























Kommentarer
Postat av: susanne berg

Än en gång visar du upp vilken duktig fotograf du är! Brudparet kan ju bara vara så nöjda med alla dessa fina foton! Kram mamma

2012-07-12 @ 15:34:42
Postat av: Erica

Vad fint Sandra!

2012-07-12 @ 16:43:36
URL: http://midnattsgator.devote.se
Postat av: maria

fick tårar i ögonen!

2012-07-13 @ 10:49:50
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0