halv åtta hos johanna.

 
I torsdags satt jag och Veronika hemma hos mig och valde ut bröllopsbilder i tre timmar. Phue. Men bra blir det, kan ni tro. Vid sex tog vi bussen till Malmö och gick hem till Johanna som bor precis vid Caroli och Cornelia var redan på plats. Dessa tre personerna gick jag den fotografiska bilden med och nu har vi snart haft middagsbjudningar för varandra allihop.
 
Denna kvällen åt vi mat från mellanöstern (så sjukt gott), hunden Morgan fick visa upp sina konster och vi applåderade, drack ett gott rosévin, pratade om vad som hade hänt sen sist och vad som händer i höst, åt marrängsviss till efterätt och sen tog jag tåget hem när himlen var i lågor. Så himla fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du tar så himla fina bilder! Du har fått det att se jättefint ut hemma hos mig ju :) Tycker att du beskrev kvällen på ett väldigt härligt sätt. Jag hade jättetrevligt och ser fram emot nästa gång!

Svar: amen vad fin du är, tack! och tack för torsdagskvällen, det var väldigt trevligt!
Sandra Berg

2012-06-30 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0