födelsedagspresenter, del 1.

födelsedagspresenter

Jag fick helt vansinnigt fina presenter när jag fyllde år i juni, och här är några av dem! 

födelsedagspresenter

Kaj Bojessons zebra av mina föräldrar. 

födelsedagspresenter

Kaj Bojessons flodhäst av mina morföräldrar. 

födelsedagspresenter

Världens finaste valaffisch från Maria. Val + luftballong = <333

födelsedagspresenter

Kaj Bojessons apa av mamma och pappa. 

födelsedagspresenter

Och två piedestaler från Ferm Living av mina föräldrar. På bilderna skymtar även ett boxset från Hay, de andra lådorna som tillhör ska ni få se i ett annat inlägg! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla tråkigt att inte kunna se dina fina bilder. I Bloglovin appen står det "skriptet kunde inte visas" vad beror det på? Grattis i efterskott!

Svar: Hej! Men fy vad märkligt? Men är det bara i appen eller är det när du gör det via dator också eller vanlig webbläsare i mobilen? Tack så hjärtligt!
Sandra Berg

2015-07-28 @ 01:28:22
Postat av: Anonym

Det är likadant i webbläsaren i mobilen. Din blogg är den enda som ser ut så , så det är därför som jag frågar. Ytterst trist :(

Svar: Supermärkligt och jättetrist :( Jag har tyvärr ingen aning om varför det är så. Men kan du läsa bloggen via datorn?
Sandra Berg

2015-07-28 @ 15:12:08
Postat av: Sandra

Men hallå vilka perfekta födelsedagspresenter! Vill också ha flodhästen faktiskt, så fin ju :)

Tack förresten för omnämnandet i senaste podden, hoppas att ni hade det bra i köpenhamn och att ni slapp elfel på tåget osv ;)

Svar: Eller hur! Älskar den lille flodisen! :)
Haha, vi hade det superbra i Köpenhamn och slapp som tur var elfel!
Sandra Berg

2015-07-30 @ 07:24:55
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0