tankar om inredning: planlösning

 
Såhär ser planlösningen ut för min nya lägenhet som jag flyttar in i om exakt en månad! Några bra saker med lägenheten är: 
 
→ Den är 57 kvm och nästan dubbelt så stor som den jag bor i nu. 
→ Den har fem rum (om man räknar med badrum och hall) vilket känns helt oändligt jämfört med hur jag bor nu (sovrum och badrum)! 
→ Den har ett separat sovrum vilket innebär att jag slipper ha sängen i vardagsrummet som jag har nu. 
→ Den har ett separat kök! Just detta och sovrummet känns så drömmigt att det knappt är sant. Ett kök som har massa skåp och plats för ett köksbord. 
→ En pyttliten, men ljuvlig balkong! 
→ Kanske det bästa av allt är att den totalrenoveras just nu och nästan alla golv byts ut till fina parkettgolv, alla väggar och tak målas och köket fixas till. 
→ Lägenheten ligger kanske 2 minuter ifrån där jag bor nu, vilket känns så himla skönt! Samma område som jag känner till och hittar i, vilket känns skönt för en person som värdesätter trygghet. Jag kommer handla på samma mataffär (och till och med bo närmre), gå till samma bushållsplats och cykla på i princip samma vägar. Jag älskar det. 

Peppen! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skall bli så kul och se hur du kommer inreda din och Alice nya fina lägenhet! Kommer bli så bra❤️

2015-09-02 @ 06:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0