vem ska annars se på mig som om hela världen var vatten bredvid mig


bild: papertissue

Om man jämför denna dagen med gårdagen, mår jag redan så mycket bättre idag. Jag vaknade utvilad runt tio tiden, gjorde frukost och tittade på efter tio. Sen har jag inte gjort så mycket mer än att träna och nu sitter jag här och äter ljuvlig kycklingsoppa. Egentligen är jag inget vidare stort fan av soppa, men ibland finns det inget godare!

Nu ska jag köra och hämta en liten hund som vill komma hem och sen tänkte jag sy i någon timme. Det var på tok för länge sen, och jag har några klänningar och kjolar som ska kortas av och en tygpåse som ska lagas. Nu har jag till och med ett skrivbord som jag kan ha symaskinen på! Innan fick jag ha den på fåtöljpallen, och det funkade si sådär. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0