young at heart and full of hope



Godmorgon mina vänner! Idag har vi varit hurtiga och gått en runda såhär på morgonkvisten. Ställde klockan på åtta minsann, det var ett tag sen. Nu ska jag packa en väska och sen åka till skolan! Igår fick vi får första hemtenta, och förvånandsvärt nog blev jag inte livrädd när jag såg den. Iförsig har jag inte börjat på den heller, så man kanske inte ska ropa hej förrän man är över bäcken (eller hur brukar man nu säga, maria?). Så efter föreläsningen idag har jag inga lektioner eller föreläsningar på en vecka! Lär ju ha fullt upp med hemtentan men jag tänker kalla det för sportlov ändå. Så det så. Nu måste jag kila, adios!

Kommentarer
Postat av: maria

bron! man ska inte ropa hej innan man kommit över bron!

<3

2010-02-12 @ 20:00:25
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0