den perfekta onsdagen.


Min onsdag började med att jag vaknade i en säng i tomelilla med en lurvig pudel vid fötterna. Frukost, en lång dusch, på med kläder och sedan körde jag den lilla golfen ner till byn för att hälsa på mormor och morfar, köpa jordgubbar, gå på bo ohlsson och sådana nödvändiga saker.


Äntligen köpte jag mig ett par cloggs! Vet att hälften tycker att detta är de fulaste skorna som någonsin har gjorts, medan andra tycker tvärtom. Jag bryr mig inte om vilket, jag älskar dem!





Fika med mamma i solen.


Sen var det dags för paketöppning, vad det som var i paketerna får ni se i nästa inlägg.


Tittade när ludde spelade fotboll.






Tog si sådär tusen bilder på mig själv vid kördbärsträdet, det är lätt hänt.



Blev beordrad av mamma att cykla och plocka blommor. Dessa har jag plockat i samband med min födelsedag så länge jag kan minnas.


Dags att duka fram jordgubbschampangen.


Och fota hunden.


På kvällen firade jag nämligen min födelsedag med familjen, släkten och lite vänner eftersom jag inte är hemma på självaste dagen.


Bästa anna var där, såklart.


God mat.


Finaste louise som jag inte hade träffat på för tok för länge!









Slutligen var det dags för efterätt.


Och så lite ja må hon leva-sång som man blir alldeles varm av och uppskattar så mycket fastän man lite vill sjunka igenom jorden för det känns lite märkligt. Som sagt, det var verkligen en perfekt onsdag!

Kommentarer
Postat av: anna

tack så hemskt mycket för en fin kväll :D <3

2010-06-18 @ 12:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0