just nu



Såhär ser jag ut just nu. Ser ni hur långt hår jag har fått? Det växer som ogräs. Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska klippa av det eller behålla det som det är. För det är ju faktiskt ganska fint med långt hår också.

Intevjun gick bra, och dom ska ringa om jag är aktuell för tjänsten. Så nu är det bara att hoppas hoppas hoppas. Nu ska jag alldeles strax åka till skolan för ett seminarium. Ikväll är det tvättid och packning som gäller, imorgon åker jag till skåne och i helgen till london!!!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Låt ditt hår växa! Du är så fin i det! Hoppas på att det ringer och ger positiva besked om ditt jobb! kram mamma

2010-05-11 @ 16:25:59
Postat av: tomatey

LÅNGT! asfiiiint! och i morgon får jag leeeeejka med dig :D <3

2010-05-12 @ 07:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0