om bröllop och kärlek.

Jag tycker att bröllop är så himla fint och hoppas verkligen att någon dag få uppleva allt det där själv. Att kunna lova någon livslång kärlek, att hitta just den personen, något bättre kan ju faktiskt inte finnas. Att ge sitt hjärta till någon på det sättet är både vackert, modigt och fantastiskt på en och samma gång.

Om man vill titta på fina bröllopsbilder och drömma bort sig lite grann kan man kika in hos Elsa Billgren som nyligen har gift sig. Här kan man titta på bilder från UnderbaraClaras sagobröllop och världens duktigaste bröllopsfotograf hittar ni här.




Bilderna är tagna från respektive bloggar och hemsidor, och kommer i samma ordning som de är nämnda.

När jag hör människor säga att de inte vill gifta sig, eller att de inte tror på kärlek, blir jag lite ledsen. För kärleken finns där och jag tycker att bröllop är ett fint sätt att hylla den. Och jag håller med Emil Jensen när han säger "det finns ingen olycklig kärlek, det är bara alla idioter som inte vill ha en som gör en olycklig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0