måndagskväll.





Har haft en riktigt bra måndagskväll.
Maria kom hit, jag bjöd henne på pasta med vegetarisk köttfärssås och ett glas rött och sen tog vi bussen ner till stan där författaren Ann Heberlein hade bokprat om hennes en liten bok om ondska. Så otroligt intressant och tankeväckande. Efteråt ville vi inte riktigt att kvällen skulle ta slut så vi satte oss på nedervåningen på espresso house, drack varsin kopp thé och pratade mest om tid. Om framtid och om det förflutna, högstadiet mest. Dom åren är verkligen ett kapitel för sig. Sen tog jag bussen hem och maria tåget till malmö. Sjukt bra kväll!

(ps. idag fick jag reda på att jag klarade min hindiusim- och buddhismtenta! överlycklig över det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0