mitt 2011 (maj, juni, juli, augusti)

Nu fortsätter vi med årssumeringen och det är dags för sommarmånaderna!



Maj började med kräftskiva.



Linnea hade födelsedagsfest.



En styck söt hund.




I juni inledde vi sommarlovet med att härja runt på s!estafestivalen i hässleholm.




Det var verkligen ljuvliga sommardagar i hässleholm när vi hängde vid poolen med ett vinglas hemma hos anna på dagen och gick på grymma festivalkonserter på kvällarna.



Jag fyllde år och det firades med släkten.


I present fick jag bland annat mina magiska silverskor.




Midsommar började med traditionell midsommarmat hemma hos erika och jens och sen åt vi jordgubbar till efterätt hos maria.





Åkte till göteborg för att gå på endagsfestivalen where the action is. Åh, coldplay.



En dag i juli tillsammans med maria.




Som följdes av en BD-kväll på retro.




Vi gick på demobankens konsertkväll.




Och jag hade en sjudundrandes födelsedagsfest.


Gick på bio med louise och var löjligt lyrisk inför sista harry potter filmen.


Jag och mina föräldrar åkte iväg på roadtrip och första stoppet blev i gränna.





Vidare till norrköping och kolmården. Ni förstår hur fantastiskt det var, va?




Och till sist åkte vi över till Öland innan vi for tillbaka till skåne igen.




Avslutade månaden med att åka till stockholm tillsammans med louise för att hälsa på martina. Herregud vilka fina dagar.




I augusti åkte jag på österlenrunda med mamma.



En dag med maria i lund.


Fotograferade frida.




En regnig torsdag i malmö tillsammans med qu och maria.



Anna hade födelsedagsfest.






Färgade håret och hade lyckodagar på malmöfestivalen.

Jäklar vilket långt inlägg det blev, man kan minst sagt säga att det var en händelserik sommar.

Kommentarer
Postat av: maria

JÄVLAR VILKEN FIN SOMMAR VI HADE? hade helt glömt det. <3

2011-12-21 @ 22:17:08
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0