födelsedagsfika med ellen.





Igår födelsedagsfikade jag med ellen på ett nytt fik i tomelilla med det passande namnet Fiket. Ellen fyllde år i slutet av december, så det var alltså hennes födelsedag vi firade lite sådär i efterhand. Mysig fika med prat om skola, relationer och mycket annat, och så avslutade vi med att skvallra om vem av våra forna klasskamrater som har fått barn och om det var chockernade eller inte. Förvånandsvärt kul ämne.

För övrigt så beställde jag en panini utan salami, men det var salami på den ändå och jag fick vara en jobbig kund som bad om en ny. Inget negativt med att jag fick salami trots att jag hade bett att inte få det, alla kan göra misstag. Men det känns så oerhört dumt ibland när man som vegeterian ber om att få något annat, vem tror hon att hon är undrar jag om vissa tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0