era bästa sommarbilder.

Här kommer ett inlägg med era bästa sommarbilder som ni har skickat in, vinnarbilden ser ni längst ner!



Caroline skickade in denna syrenbilden med beskrivningen: "Jag tog bilden bara för några dagar sedan, en dag då solen sken hela dagen, det var en riktigt sommardag. Jag passade då på att gå en runda i trädgården för att titta om det fanns några fina blommor att fota och lägga upp på bloggen, och det fanns massor, varav syrenerna var en."



Julia skickade in en bild som hon hade tagit på sin syster och skrev såhär: "Denna bild väcker många minnen hos mig. Somrarna utan bekymmer. Att bara försvinna i naturen och dess härlighet. Det är sommar för mig. Därför har jag valt denna bild som mitt bidrag."



Sanna beskrev sin bild såhär: "En bild jag tog i helgen då jag åkte till landet för att rensa tankarna. Min far låg på gräset i solen, ackompanjerad av sin hund och sina två katter! Livet!"



Annika är så väldigt förtjust i grodor och skriver såhär om sin sommarbild: "när jag lyckades fotograferar GRODAN som hoppa väldigt snabbt. Jag samlar på grodor örhängen,halsband osv."



Bea beskriver sin dag med två supervänner: "Jag har då valt denna bilden på mig (i hatt), Elina och Addi som är tagen under en utflykt till Nimis förra sommaren. Det var hur varmt som helst och vi gick, klättrade och svettades en hel dag. Jag gillar bilden för att vi ser glada och somriga ut, och för att den påminner mig om hur roligt vi hade det! Verkligen en superdag med två superbrudar! Love it!"



Moa (som illustrerar så vackert att hjärtat slår lite fortare) skrev såhär fint: "Min favoritbild är från sommaren 2009 på mig och min hund Bob. Det var den finaste semestern jag haft. Jag och min dåvarande pojkvän läste, badade, rodde, promenerade och åt alla våra måltider utomhus. Bob jagade flugor."



Maria skickade in en bild på sin katt och skrev såhär: "det är inte den finaste bilden i hela världen men jag älskar den bara så himla mycket därför att den är så mycket SOMMAR. den är tagen förra sommaren när jag bodde i sthlm och kom hem till tomelilla och allt var så fantastiskt. drack kaffe ute på altantrappan med mamma och så kom katten och la sig vid mina fötter. älskar den extra mycket idag eftersom jag fick höra att vår grannes katt blivit påkörd och dött idag. då kramar man om sin egen katt lite extra."



Och vinnarbidraget kommer från lisa som beskriver sin bild såhär: "det här är min bästa sommarbild eftersom den utstrålar glädje när jag springer ut i vattnet och för att jag badade med min fina syster, det var en fin kväll och vi hade egentligen bestämt att vi inte skulle bada förrän vi åkte till arvikafestivalen men vi kunde inte hålla oss, så vi åkte till en sjö som heter lomsjön och badade lite och jag minns hur himla fint det var och hur jag sprang ut i vattnet och att jag vågade bada, för jag gillar inte att visa mig i bikini så det var ett stort steg för mig att våga bada!"

Jag valde detta bidraget främst för att jag blev så glad av bilden och för att jag tyckte så mycket om lisas beskrivning. För sommaren är ju så, spontan och pirrig och man kan helt enkelt inte hålla sig från att göra alla dom sakerna som man har längtat efter den långa kalla vintern. Grattis lisa, du har fått mejl!

Kommentarer
Postat av: lisa

hihi så kul att jag vann och alla andra bidrag var också fina!

2011-06-10 @ 12:29:24
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: maria

så himla fina bilder allihop!

2011-06-10 @ 21:09:33
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0