ett inlägg från en trött tjej.

Hej finisar! Jag har spenderat hela dagen på en arena i lund där det har varit final i drillsm. Eftersom jag fotograferade konfirmanderna igår så missade jag grundomgången, men idag har jag varit lite facebookansvarig kan man säga där jag har lagt in massa bilder, videoklipp och poänginformation. Det har varit väldigt kul men samtidigt utmattande, ofta satt jag både med videokameran och den vanliga kameran samtidigt haha. Det kallar jag multitasking.

Nu ska jag ta tag i en seminarieuppgift och sen måste jag göra ingenting (typ ligga död i soffan) i några timmar så att jag känner mig redo för måndag imorgon. Denna veckan, alltså. Det är tur att alla veckor inte är såhär även om det är saker som mest känns kul. Imorgon lovar jag en roligare blogg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0