detta inlägget blev lika rörigt som det är i mitt huvud just nu.

Jag har haft en helt okej och smärtfri måndag, men som vanligt är det ändå något som skaver i början av veckan. Det behöver inte ens ha hänt något dåligt för att någon slags meningslösthet ska skölja över mig likt en skyhög våg. När jag egentligen inte känner någon meningslöshet. Som att känna att man har massa anledningar att må dåligt när man i själva verket inte har det. Jag kanske bara är trött.

Just nu känner jag för att sitta uppe i några timmar till men jag måste vara vuxen, ansvarsfull och lägga mig i tid för att gå till skolan imorgonbitti. Jag känner inte för att vara vuxen och ansvarsfull ikväll, men jag ska dricka upp min kopp choklad och lägga mig i sängen. För jag har egentligen inget val. Fastän jag har det. Motsägelserna svämmar över just nu.

Kommentarer
Postat av: maria

jag får ofta exakt samma känsla. det är så himla onödigt för om man tänker efter noga så har man ingen anledning att känna den där tristessen eller meningslösheten. just nu tänker jag på lördag, jag ser fram emot det så mycket. teater och fest, det behöver vi! <3

2011-11-29 @ 14:30:35
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0