att överleva en överjävlig måndag och hoppas på en bättre tisdag.

Godmorgon bloggisar. Jag överlevde min överjävliga måndag som egentligen inte var så farlig och som faktiskt slutade helt okej med tidig sömn framför breaking news. Men ibland orkar man bara inte och det råkar nästan alltid vara en måndag när det känns så.

Denna tisdagen börjar med teknikföreläsning mellan 10-12 och i eftermiddag ska jag passa min lilla prinsessa för första gången efter hennes sommarlov. Det ska bli härligt, vi ska äta soppa och öva på att cykla. Och så måste jag hinna fixa en skoluppgift som ska vara färdig tills torsdag också. Nu måste jag gå till bussen, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0