pinterest del 1.

Använder ni pinterest? Jag skaffade ett konto för några veckor sedan och är redan ganska så fast i denna inspirationsvärld. Det är alltså ett ställe där man kan samla massa bilder för inspiration, hur bra som helst med andra ord! Jag tänkte guida er igenom mina kategorier och börjar med dessa fyra.





Under rubriken stories samlar jag allt som har med berättelser att göra. Filmer, böcker, tvserier och så vidare som jag tycker om. Just nu är det mest harry potter, new girl, alice i underlandet och skins.





I mappen animals hamnar allt som har med djur att göra, både verkliga och låtsas.





Under wonderland hamnar allt som är lite magiskt.





Och i mappen words finns såklart allt som har med ord och meningar att göra.

Alla källor finns på min pinterest HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0