16. En bild på dig som barn. 17. En bild på dig som tonåring.18. En bild på din familj. 19. En bild på dig från idag.

Nu har det blivit dags att öppna några luckor ur Emily Dahls julkalender igen!

16. En bild på dig som barn.


Har lite kalas ba.

17. En bild på dig som tonåring.




Hade en standardpose för varje fotografi, sprang på massa konserter i palestinasjalar och converse med mina vänner vars några jag hade lärt känna via internet, var besatt av One Tree Hill och Simple Plan, var väldigt dramatisk emellanåt men också väldigt glad.

18. En bild på din familj.


Denna har två år på nacken men jag det är en av få bilder som jag har på hela familjen (eftersom det är mest jag som tar bilder nuförtin) förutom när jag och min bror var väldigt mycket mindre såklart. Min fina familj.

19. En bild på dig från idag.
 


Idag, för ungefär fem minuter sedan, efter en heldag i skolan. Trött med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0