fyra saker.


filippa k för rörstrand, i mönstret burkina

Fyra saker jag önskar mig:
♥ ett vidvinkelobjektiv till kameran
dessa skorna som jag har skrivit om tidigare
♥ filippa k för rörstrand muggarna i det nya mönstret burkina
♥ men allra mest önskar jag mig en hund just nu. SÅ SJUKT MYCKET.



Fyra saker jag tycker om:
♥ vänner och familj
♥ lördagsförmiddagar
♥ frukost
♥ att skratta



Fyra saker jag gjort idag:
♥ skrattat till morgonpasset och lyssnat på en intressant diskussion om islam och islamofobi med religionshistorikern mattias gardell
♥ tagit en middagslur
♥ druckit kaffe och ätit gott surdegsbröd med mamma
♥ pluggat



Fyra saker jag ser på tv:
♥ glee
♥ vampire diaries
♥ once upon a time
♥ gossip girl



Fyra saker jag längtar efter:
♥ våren
♥ att få dumpa vinterjackan och slippa frysa
♥ sommaräventyr
♥ när jag (förhoppningsvis) börjar läsa program i höst

listan snodde jag härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0