den fotografiska bilden

Medan jag åker iväg på avslutning med Den fotografiska bilden tänkte jag att ni skulle få kika på de flesta av bilderna som jag har tagit under kursen! Under varje bild står det något om varje uppgift och har ni någon särskild fråga om kursen är det bara att kommentera detta inlägget så ska jag svara så gott jag kan.


alterego




heldagsfotograferng där vi skulle fotografera fem dörrar, tre bilder på en arbetsplats med reportagekänsla, reflektioner och ett par som pussas.


stilleben tillsammans med en klasskamrat.


studiofotografering.


parafras.



fotografera en arbetsplats, jag valde min pappas.


street photography där jag fotograferade äldre människor.


och det avslutande projektet där jag gjorde ett modereportage med inspiration från sagovärlden, fler bilder därifrån finns här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0