monday you can fall apart

Då var det måndag igen och dags att ta tag i det där livet. Igen. Känner att det hade varit ganska så skönt med lite mer helg men egentligen ska jag inte klaga. Vi går bara i skolan tre dagar denna veckan, som vi brukar egentligen, men har också en del att plugga och några fotouppgifter att ta tag i. Jag får nog se till att göra en ordentlig planering inför denna veckan så att jag inte glömmer bort något.

Men först frukost framför två avsnitt gossip girl. Jag tror att jag börjar bli fast och kanske ska börja avsluta alla inlägg som alla andra inbitna. Vi testar.

You know you love me,
Xoxo.


Kommentarer
Postat av: maria

xoxo <3333

2012-01-30 @ 14:01:31
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0