måndag.

Godmorgon! Japp, jag tog en väldigt lång sovmorgon för att ta igen lite sömn och det var så fruktansvärt skönt ska jag berätta för er. Idag är det måndag (som om ni inte vet) och denna veckan är jag på hemmaplan och ska fixa med tusen saker innan jag åker iväg nästa vecka igen och så blir det en jobbhelg på det.

I veckan ska ni få se massa parisbilder och så ska jag visa er bilder från när jag fotade årets drillbilder på min kusin frida vid ett rapsfält. Annars är det en rad trevliga saker som händer denna veckan; jag ska gå på student, det är dags för säsongens sista drilltävling och direkt efteråt på lördagen ska jag göra en sjukt spännande sak. Mer om det snart. Nu blir det senfrukost och om en stund åka till tomelilla för att klappa på en hundvalp och hålla i träning ikväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0