onsdagen med mamma.

wednesday with mom.

Förra onsdagen började med att den här lilla räven ville gå ut.

wednesday with mom.

När vi kom tillbaka åt jag frukost. Den sista smaken av påsk på en laxmacka med hovmästarsås, en babybel, actimel och ett kokt ägg.

wednesday with mom.
wednesday with mom.

Sedan hoppade jag på bussen till Ikea där jag mötte upp min mamma.

wednesday with mom.

Hittade världens gulligaste affischer som fick följa med hem.

wednesday with mom.

Och flamingoglas och en flamingobricka.

wednesday with mom.

Älskar denna uteplatsen som de har stylat i slutet av varuhuset.

wednesday with mom.wednesday with mom.wednesday with mom.

Hade jag haft en uteplats eller balkong hade jag inrett den precis så.

wednesday with mom.

Innan vi lämnade Ikea åt vi lunch och precis som alltid valde jag kycklingfilé med pommes, ratatouille och bearnaisesås. Så sjukt gott.

wednesday with mom.

Min gulliga mamma.

wednesday with mom.

När vi hade ätit färidgt åkte vi hem till mig för att gå ut med Alice och sedan tog vi bussen till triangeln.

wednesday with mom.
wednesday with mom.

Det var helt fantastiskt väder med blå himmel och värmande sol.

wednesday with mom.

En kanin.

wednesday with mom.

Jag köpte hårfärg på Shock som ska i håret så fort det rosa har försvunnit.

wednesday with mom.

Vi hittade ett café som verkade lovande.

wednesday with mom.

Sockerbit.

wednesday with mom.wednesday with mom.

Vi slog oss ned för en fika.

wednesday with mom.

Finaste tapeten.

wednesday with mom.
wednesday with mom.

Kaffe och blodapelsinjuice.

wednesday with mom.wednesday with mom.

Och en kladdkaka med hallon och en chokladcookie med smarties. Gissa om det var gott.

wednesday with mom.wednesday with mom.wednesday with mom.wednesday with mom.

Ett väldigt fint café.

wednesday with mom.wednesday with mom.wednesday with mom.wednesday with mom.

Sedan gick vi vidare och såg lite gatukonst på vägen.

wednesday with mom.

<3

wednesday with mom.wednesday with mom.wednesday with mom.wednesday with mom.
 
Innan vi tog bussen hem igen med väldigt trötta ben. Tack för finaste onsdagen, mamma!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Detta får vi snart göra om! Hittar kanske ett nytt smultronställe att fika på! kram mamma

2013-04-09 @ 18:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0