vecka 16.


bildkällor via pinterest

Hej från er lilla sjukling.
Rinnande näsa, ont i halsen och frossa = trevlig start på veckan. Särskilt när en har massor av roliga saker planerade. Typ det här:

♥ idag är tanken att jag ska plugga fram till fyra och sedan åka till Staffanstorp för att titta på film och bli bjuden på mat av min fina kusin Johanna. Får hoppas att det gör mig frisk på direkten.
♥ Imorgon är det skola hela dagen och på kvällen ska jag tillsammans med Maria och Jojo gå på studentafton i Lund som gästas av Kakan Hermansson, Nour El Refai och Gudrun Schyman. Tre favoritpersoner som ska samtala om feminism, politik, jämlikhet, näthat och HBTQ. Hela aftonen kommer att visas på svtplay sedan, så håll utkik där ifall ni är intresserade.
♥ onsdagen är pluggdag.
♥ på torsdag är det skola hela dagen och på kvällen ett indoor walking-pass med Maria ifall jag är frisk, hoppas hoppas.
♥ på fredag har jag skola på förmiddagen och på kvällen åker jag och Alice till Tomelilla.
♥ lördagen spenderas i en sporthall i Ängelholm för att kika på Skånedrill, vilket blir min första drilltävling detta året. Ska bli så vansinnigt roligt att se allas program!
♥ söndagen ska jag och mamma förmodligen stå på drottningtorget och sälja saker på deras loppis, isåfall måste ni som bor här komma förbi och säga hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0