lucka 1: berätta om din stil.

Förra året var jag med i Emily Dahls julkalender, och iår tänkte jag vara med igen! Vill ni läsa om de olika luckorna och själva vara med, kan ni läsa hennes inlägg här om julkalendern.
 
Den första luckan handlar om ens egen stil och det är ju något som ändras hela tiden, iallafall för mig. Men detta skulle kunna sammanfatta min stil 2013:

christmas gifts.saturday!saturday!inflyttningsfest på idaborgsgatan!wednesday with mom.inflyttningsfest på idaborgsgatan!big city divas.valborg!Qus födelsedagsfest.österlenonsdagen.PARIS fredagPARIS fredagPARIS lördagfödelsedagspresenter!födelsedag!PARIS söndagPARIS måndagroadtrip till västkusten med mamma och pappa!Håkan Hellström och Olle Ljungström på Sofiero!Jämjö!Jämjö!malmöfestivalen måndag!leobomber.Stockholm med Maria och Johanna!Köpenhamn zoo med Frida!hej nya håret!Marias födelsedags- och inflyttningsfest!Marias födelsedags- och inflyttningsfest!LONDON; måndagett foto i timmen, fredag.fredagsmiddag hos Anne.lund med mamma!nytt i garderoben.nytt i garderoben.Arnes 50årsfestmakeupstudion.frukost på café kungsgatan och utflykt till Katrinetorp Landeri!

rymd och galax-mönster. rosa, blått och brunt hår. kimonos. platåskor. leopardmönster. randigt. blommigt. bomberjackor. blusar. septumpiercing. kånken. låga converse. blått, svart, vitt och vinrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0