vecka 6.

bildkällor via pinterest

Hej hej vecka 6! Jag avslutade en riktigt bra helg igår med ett besök av mamma och pappa, vi spenderade några timmar på ett köpcentrum där vi fikade och kikade i lite affärer. Kärleken jag känner inför dessa två människorna är för stor för att jag ens ska kunna klä den i ord. Vi kikar på hur denna veckan ser ut istället:

♥ Idag går jag i skolan från nio till obestämd tid, föreläsning och grupparbete. Och ikväll ska jag på skivstång, woop woop! Som ni förstår har jag fastnat för den träningsformen, extremt jobbigt och svettigt men kul på samma gång.
♥ Imorgon ska jag gå på yoga vid lunchtid och sedan hoppar jag på ett tåg till Tomelilla för att gå på årsmöte med drillen och äta middag hos mina föräldrar.
♥ På onsdag åker jag tillbaka till Malmö, går på föreläsning på eftermiddagen och på kvällen ska jag och Maria testa på dans fuego! Det låter väl spexigt? Hoppas det är det iallafall.
♥ Torsdagen är helt fri förutom på kvällen då Anna bjuder mig på mat ute, hur lyxigt är inte det då!!! Vilka vänner en har alltså.
♥ På fredag har jag först skola och sedan åker jag till Tomelilla igen för att spendera helgen där. Och min finaste mamma fyller år också så det ska vi såklart fira!
♥ Lördagen är jag som sagt i Tomelilla och förmodligen i Veberöd en sväng för att träffa Veronika och fixa med lite fotogrejer.
♥ Och så åker jag hem till Malmö igen på söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En kul vecka med andra ord! Speciellt fredag ser jag framemot! Kram mamma

2013-02-04 @ 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0