instafredag.



Eftersom jag glömde min kamera hemma i fredags får ni följa med genom instagram istället! På förmiddagen tog jag tåget till Ystad där jag mötte upp mamma.



Om det är stressigt på morgonen får en sminka sig på tåget.



Hej hej, här sitter jag och lyssnar på Alex och Sigges podcast.



I Ystad mötte jag som sagt upp mamma och vi gick i några affärer i jakt på present till min bror. När presenten var köpt gick vi och fikade på Hos Morten Café.



Kaffe.



Min fina mamma <3



Vi delade på denna mackan med en helt fantastisk brieost.



Jag var glad.



Gjorde ett besök i djuraffären och hälsade på fiskar och kaniner innan vi gjorde ett stopp på sjukhuset och sedan åkte vi till Tomelilla.



På kvällen åkte vi till Lunnarp för att fira min brors födelsedag med otroligt god mat och trevligt sällskap!



Och så får Kelly avsluta denna fredagsdokumentationen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att du gillade maten!Alltid trevligt när du kommer och hälsar på!

2013-01-16 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0