mellopeppen.



Mellopeppen på denna tjejen som ska ha mellofest ikväll! Nu kanske ni tror att jag är en riktig mellolover, men så är inte riktigt fallet men det är lite kul ändå får jag erkänna. Och jag minns inte senast jag var hemma när det var final, de senaste åren har jag varit på drilltävling eller påväg hem från en sådan, och därmed missat finalen.

Så nu går jag all in och hejar på James Dean kopian Anton Ewald. Mest för att han är snygg och det inte är någon annan som är bättre. Annars hade det ju varit roligt ifall den enda kvinnan i finalen (skandal!!!) Louise Hoffstein vann. Puss!

Kommentarer
Postat av: maria

ASSÅ OMG du är så himla snygg!!! <3

Svar: duja! <33
Sandra Berg

2013-03-10 @ 10:55:54
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0