Linnéa fyller år.

I fredags började jag göra mig iordning för kvällen genom att inviga nagellacken jag fick av Sanne och Emelie på min inflyttningsfest!

Linnéa fyller år.
Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Varför hålla sig till ett när en kan använda alla tre samtidigt?

Linnéa fyller år.

Sen packade jag ner presenterna i väskan och Alice i cykelkorgen för att bege oss till Linnéa som ville fira sin födelsedag med oss!

Linnéa fyller år.

När vi var framme serverades det god bål.

Linnéa fyller år.
Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Det var fint pyntat i köket.

Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Och i vardagsrummet.

Linnéa fyller år.

Birthdaygirl.

Linnéa fyller år.

Mina presenter i form av tallrikar med ugglemotiv, prickiga glassbägare, randiga sugrör och ett mustaschkort.

Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Efter en stund var det dags för tårta som smakade f a n t a s t i s k t.

Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Linnéas syster Emilia och Anais.

Linnéa fyller år.

Jag drack cykelvin (ännu en inflyttningspresent).

Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Alice smög runt och tiggde chips och kärlek.

Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Emil, Jojo och Linnéa i fina poser.

Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Linnéa fick finstrumpor i present, här i Foxy Friday.

Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Spindelmannenpuss.

Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.Linnéa fyller år.

Så blev det allsång och alldans till happy birthday för Linnéa och det var den fina kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0