valborgsmässoafton del 1!

Jag tog inte mindre än fyrahundra bilder under valborg, men även om jag raderade tre fjärdedelar tänkte jag ändå dela upp inlägget i två delar så att ni inte scrollar sönder er. Här kommer första delen!

valborg!

Dagen började med champagnefrukost hemma hos mig och jag hade dukat upp med massa gott.

valborg!

Jordgubbar.

valborg!

Vid elva kom ett litet gäng med vackra liljor och choklad!

valborg!valborg!

Mina körsbärskvistar som jag fick av mamma veckan innan blommade för fullt.

valborg!

Varma frallor och nykokta ägg.

valborg!

Anne och Felicia poppade skumpan.

valborg!

Frukostgänget skålar.

valborg!valborg!

Croissanter med choklad <3

valborg!
valborg!valborg!

Myser med min bebis.

valborg!

Maria blåste såpbubblor.

valborg!

Det här med att dricka skumpa innan lunch är en mycket bra idé.

valborg!

Så skulle det målas naglar och klantig som jag är tappade jag hela lådan med nagellack i badrummet = nagellack överallt. Tur att en hade en full flaska aceton hemma och världens bästa bästis som hjälpte till...

valborg!valborg!

En halvtimme senare målades det naglar ialalfall.

valborg!

Maria.

valborg!

Alltså bubbel i mitt hjärta.

valborg!
valborg!valborg!

Hej hej.

valborg!

Linnéa och Essie plingade på dörren, och Linnéa hade dagens snyggaste strumpor.

valborg!valborg!

Anne.

valborg!

Felicia.

valborg!

Essie och Linnéa.

valborg!

Qusingen.

valborg!

<3

valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!

Några timmar senare tog vi bussen till Folkets park där körsbärsblommorna gjorde världen lite vackrare.

valborg!valborg!valborg!valborg!valborg!

Får liksom inte riktigt nog.

valborg!
valborg!

Gänget utanför Folkets park.

valborg!valborg!

Så satte vi oss iallafall i parken där fler anslöt och mer om det får ni höra om i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0