nytt i garderoben.

nytt i garderoben.

Idag hämtade jag ut ett paket med de finaste skorna någonsin i mitt absoluta favoritfärg.

nytt i garderoben.

De var dessutom på halva priset på brandos, så det kändes som att det var meningen.

nytt i garderoben.

Imorse hade jag skola mellan 8-10 (herrejesus vad jag inte är van vid det, vi brukar börja tidigast 9) och efteråt cyklade jag till Monki för att köpa en vinterjacka som jag har tittat på ett tag och som mina fina föräldrar var snälla och betalade för <3. Eftersom jag hade fått en kupong på 25% rabatt passade jag på att köpa denna fina skjortan också. Älskar mönstret och funderar på ett par leggings i samma, vad tror ni om det?

nytt i garderoben.

Och dessa två ärmlösa skjortorna köpte jag förra veckan för halva priset. Har fastnat för det här med kragar alltså. Det är tydligen omöjligt att gå ut ur en monkibutik utan att köpa något för denna damen... (får hålla mig därifrån resten av månaden med andra ord).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0