årssummering: juli, augusti och september.

lunch på Satori med Marialunch på Satori med Maria

Juli började med att jag lunchade med Maria på Satori. 

på besök i trelleborgpå besök i trelleborg

Hängde med den här gullungen. 

på besök i trelleborgpå besök i trelleborg

Vi var på stranden. 

köpenhamn med mamma!köpenhamn med mamma!köpenhamn med mamma!köpenhamn med mamma!

Mamma och jag var i Köpenhamn. 

picknick med Maria i parken!

Picknickade med två favoriter. 

ystads djurpark med mamma och pappaystads djurpark med mamma och pappa

Var på Ystads djurpark med dessa tre. 

Utflyktsdag 2: Österlenkryddor, Kåseberga, Skillinge och Vacker VardagUtflyktsdag 2: Österlenkryddor, Kåseberga, Skillinge och Vacker VardagUtflyktsdag 2: Österlenkryddor, Kåseberga, Skillinge och Vacker VardagUtflyktsdag 2: Österlenkryddor, Kåseberga, Skillinge och Vacker Vardag

Och på andra utflykter. 

far i hatten med ett fint litet gäng!far i hatten med ett fint litet gäng!

Spenderade en sommarkväll på Far i hatten med tre fina. 

söndagsutflykt till katrinetorp och skarhults slott med Maria!söndagsutflykt till katrinetorp och skarhults slott med Maria!söndagsutflykt till katrinetorp och skarhults slott med Maria!söndagsutflykt till katrinetorp och skarhults slott med Maria!

Tittade på utställning på Skarhults slott med Maria. 

Utflyktsdag 3: ÅhusUtflyktsdag 3: ÅhusUtflyktsdag 3: ÅhusUtflyktsdag 3: Åhus

Var i Åhus med mamma, pappa och Alice. 

nya skor, lunch på helsa på och kräftornya skor, lunch på helsa på och kräftor

Lunchade i Ystad med mamma. 

födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!födelsedagsfest!

Och så avslutades månaden med min födelsedagsfest med feministgnuggisar och dans på bordet. Mycket bra månad!
 
lasagne och johannabesök!lasagne och johannabesök!

I augusti bjöd jag Johanna på lasagne. 

kryddig grönsaksgryta med linserhello green smoothie!

Lade upp recept på bloggen. 

malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen fredag!malmöfestivalen lördag!malmöfestivalen onsdag!malmöfestivalen onsdag!malmöfestivalen onsdag!malmöfestivalen torsdag!

Och så var det dags för världens bästa malmöfestivalen! 

ny data och nytt datafodral!

Jag köpte min älskling <3

Tapas med Johanna i Lund!Tapas med Johanna i Lund!

Åt tapas med Johanna i Lund. 

calypsos utförsäljning, minigolf, ben and jerrys och ett glas rött på moriskan med maria!calypsos utförsäljning, minigolf, ben and jerrys och ett glas rött på moriskan med maria!calypsos utförsäljning, minigolf, ben and jerrys och ett glas rött på moriskan med maria!

Gick på Calypsos utförsäljning, spelade minigolf i regnet, åt Ben & Jerrys och tog ett glas rött på uteserveringen med Maria <3

fira marias födelsedag!fira marias födelsedag!

Och så firade vi Marias födelsedag! 
 
en tiger i familjen <3en tiger i familjen <3

I september flyttade en ny familjemedlem in hos min bror, en liten tiger <3

Nike air max thea!

Jag köpte nya dojjs. 

sommarläsning

Skulle visa er vilka böcker jag hade läst i sommar men det glömdes helt bort. Här är några boktips iallafall! 

innan höstkylan kom på riktigtinnan höstkylan kom på riktigtinnan höstkylan kom på riktigtinnan höstkylan kom på riktigtinnan höstkylan kom på riktigt

Hade en superfin dag med Maria på stan. 

söndagspannakor

Och så åt jag detta till söndagsfrukost en helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0