köpenhamn med mamma.

Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!

Jag och mamma inledde julledigheten (jaja, sådär ledig med tanke på uppsatsen men ändå) på torsdagen förra veckan med att åka till Köpenhamn

Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!

Fina mamma!

Köpenhamn med mamma!
Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!

På Monki köpte jag denna fina långklänningen. En längre version av min favoritmodell. 

Köpenhamn med mamma!

Lagom mycket folk på en vardag. 

Köpenhamn med mamma!

Favvoaffären. 

Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!

Därinne hittade jag små, stilrena örhängen och en handkräm som doftade ljuvligt. 

Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!

Dags för lunch på vår favorit italienska restaurang! Det blev pizza och ett glas rött, mmmm. 

Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!

Mätta och belåtna gick vi vidare, in till butiken Stilleben. 

Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!

Där fanns det mycket fint inne. 

Köpenhamn med mamma!

Vidare in på Hay! Cirka världens bästa affär. 

Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!Köpenhamn med mamma!

Därinne gick vi hur länge som helst och klämde på alla fina saker. Jag funderade på att köpa två anteckningsblock men det blev något annat istället, ni ska få se så småningom.

Sedan började det ösregna och vi började gå till tågstationen. Mellanlandade på ett café där jag skrattade så att tårarna rann och sedan tog vi tåget hem till Malmö igen och det var den eminenta torsdagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0