sista dagen på praktiken.

Idag var min sista praktikdag på gymnasieskolan Spyken i Lund. Eftersom min handledare var hemma och vabbade åkte jag bara in och lämnade böcker, nycklar och en present på hennes skrivbord. Jag gav mig på det omöjliga att ge en bok till en svensklärare som dessutom tycker om att läsa väldigt mycket men jag hoppas verkligen att hon inte har läst som vi älskade varandra av Anders Paulrud. När jag läste den på gymnasiet älskade älskade jag språket så jag tyckte att den passade bra.
 
Herregud vad fyra veckor går fort när en har roligt. Som tur är ska vi ha praktik till hösten igen så då får jag vara i denna underbara bubblan inom en snar framtid ännu en gång.
 

Kommentarer
Postat av: Linn

jag har sett dig på spyken någon dag! tänkte gå fram oh saga att jag laser din log men vågade inte riktigt, haha! älskar din blog! kram!

Svar: Men gullis! Tack så mycket, du får hälsa när jag kommer tillbaka till hösten! :)
Sandra Berg

2014-02-14 @ 11:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0