göteborg

Hej! Är mitt inne i tentahets just nu så jag är medveten om att här inte är så kul inne. Men på tisdagkväll nästa vecka är tentan genomförd (och förhoppningsvis godkänd) vilket innebär sommarlov! Tror inte ni förstår hur mycket jag längtar. Men först ska jag lära mig allt (nåja) om de fem världsreligionerna samt ursprungsfolkens religioner. Gulp.

Har dessutom varit så smart att boka in en Göteborgs-tripp med mamma nu på torsdag-lördag (vet inte hur jag tänkte när jag visste att jag skulle ha tenta några dagar efteråt, men men yolo osv) fast det ska faktiskt bli skönt och kul att åka iväg några dagar. Därför tänkte jag höra med er ifall ni har några göteborgstips? Typ roliga affärer, bra restauranger, mysiga fik, fina platser att se osv osv. Tipsa mig!
 
roadtrip till västkusten med mamma och pappa!roadtrip till västkusten med mamma och pappa!roadtrip till västkusten med mamma och pappa!roadtrip till västkusten med mamma och pappa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi åker till Göteborg Lördag-Måndag. Så du får gärna ge oss tips om du hittar något kul! :)

2014-05-27 @ 08:22:55
Postat av: Sofie

Drick ett glas bubbel på Bar Amuse på Hotell Pigalle vid Brunnsparken!

2014-05-28 @ 09:22:58
Postat av: Sofie

Och om ni vill äta stans godaste hamburgare och pommes slungade i Västerbottenost borde ni gå till Burgersson som ligger på Övrehusargatan. Det brukar vara rätt mycket folk så ibland kan de ta en liten stund att få bord, men det är det värt!

2014-05-28 @ 10:38:06
Postat av: sara

bästa italienska maten finns på la trattoria la strega. Godaste risotton jag smakat. Ligger etta på trip advisor med all rätt och dessutom prisvärt. Trevlig personal o fin miljö

2014-05-28 @ 12:14:59
Postat av: Anonym

gå till haga och ät stora kakor och kolla antikt :) och luftfarts museet och naturhistoriska museet är alltid trevligt, dessutom gratis inträde (om jág minns rätt)

2014-05-29 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0