hearts are wild creatures, that's why our ribs are cages.

bildkällor via pinterest
 
Herregud vilken helg, och vilken vecka. Det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Vi behöver inte gå närmare in på det, men så otroligt fint med fantastiska människor runt omkring en som är som bomull när en faller. En fantastisk familj, fantastiska vänner och fantastiska klasskamrater. Jag är så tacksam. Tack. Nu försöker jag samla ihop mig och fokusera på en ny vecka, som ser ut såhär: 
 
- hade från början en fullbokad måndag men har fått avboka det mesta (har absolut ingen ork) förutom ett möte med malmö högskolas studenttidning. förhoppningsvis ska jag kunna bidra med mina bilder (och kanske ord) till den tidningen framöver, det känns kul. annars är det mest kaffe och kurslitteratur som gäller idag, och en långprommis med min lilla räv. 
- imorgon ska jag träffa min grupp och börja förbereda inför två redovisningar vi har efter vår praktik. på kvällen ska jag och Maria göra vår vänskapstaturering! omg omg omg. 
- onsdagen blir det också grupparbete och på kvällen ska jag vara barnvakt. 
- på torsdag har jag skola och på kvällen blir det kanske barnvaktsjobb igen. 
- och på fredagen åker jag till Tomelilla igen för träning och på lördagen ska vi fira mormor och morfars guldbröllop! 
- veckan avslutas med en hjärt- och lungräddningskurs och träff med barnvaktsorganisationen jag jobbar för. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Härliga bilder :) Lycka till med tidningen- hoppas det går igenom. Svårt nog att få jobb som fotograf idag.

2014-11-05 @ 20:33:56
URL: http://marlineblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0