vecka 46.

bildkällor via pinterest
 
Hej måndag och vecka 46! Den ser ut såhär: 

- Idag börjar min fyraveckorspraktik på en gymnasieskola i Lund! Hittills har jag hängt med min fina handledare och fått träffa klassen som jag ska undervisa religion för under de kommande veckorna. Ikväll är det balett och sedan är jag nog så trött efter världens längsta dag så det blir säkert supertidig sömn. Skönt. 
- Efter praktiken imorgon ska jag på Yogagirls yogapass på kvällen! Alltså njutet på det. Yogagirl kommer till Malmö för att hålla i en yogaklass och jag har sett fram emot det så himla mycket. 
- Onsdagen avslutas med badminton! Gud, har ej spelat det sedan gymnasiet och då tyckte jag det var värdelöst eftersom det aldrig blev något ordentligt spel när bollen (eller vad det nu heter?) åkte i marken jämt. Men nu ska jag ge det ett nytt försök med Linnea, Maria och Anna! 
- På torsdag har jag bara praktiken inplanerat och efter det ska jag ta det lugnt. 
- Efter praktiken på fredag kommer mamma och Alice på besök! Vi ska äta supergod fisksoppa och dricka bubbligt vin till maten och dagen efter ska vi gå på stan. Mys. Herregud vad jag ska gosa med min lilla räv. 
- Resten av helgen är oplanerad förutom tvätt och allt annat som nog inte hinns med innan i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0