en tisdagsförmiddag med Maria.

en tisdagsförmiddag med maria

I tisdags mötte jag upp Maria för att gå till en tatueringsstudio i närheten av henne och boka tid till vår vänskapstatuering!!! Den 4 november smäller det, och då får ni se vad vi ska göra för något. Efteråt gick vi in på Bara Blommor och jag köpte en liten pumpa som jag sedan fotade i Marias kök. 

en tisdagsförmiddag med maria

Sedan bjöd Maria på förmiddagsfika och kaffe som vi njöt av framför veckans avsnitt av ett härligare liv med Hannah & Amanda. 

en tisdagsförmiddag med mariaen tisdagsförmiddag med mariaen tisdagsförmiddag med maria

När vi var i blomsteraffären tidigare köpte Maria en fin torkad hortensia och det kom jag på att jag också ville ha, så jag cyklade dit igen och köpte en sådan. Mycket bra tisdagsförmiddag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0