mammas födelsedag.

mammas födelsedag!

I söndags fyllde min fantastiska, vackra, snälla, omtänksamma, kloka och fina mamma år! Det skulle givetvis firas, så vi åkte till Ingelsta Kalkon för att äta söndagsmiddag med släkten. 

mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!

Gott och trevligt! 

mammas födelsedag!

Efteråt åkte vi hem till mormor och morfar för kaffe och tårta. Titta vilket gullo till pappa jag har! 

mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!

Mormor hade dukat så himla fint. 

mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!

JImmy och Joel. 

mammas födelsedag!

Fina morfar. 

mammas födelsedag!mammas födelsedag!

Mamma och tårtan. 

mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!

Det är ju något alldeles särskilt med kaffe i små nätta kaffekoppar. 

mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!

Arne och Monne. 

mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!

Så sjöng vi för henne. 

mammas födelsedag!mammas födelsedag!

Och hon fick presenter. 

mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!

<3

mammas födelsedag!mammas födelsedag!mammas födelsedag!

Sedan satt vi i soffan en stund, mätta och belåtna, innan jag begav mig hem till Malmö igen. 

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tusen tack för en otroligt fin dag tillsammans! Så fina foton du har tagit på oss alla" Du är bara bäst min älskade dotter! Kram mamma

2015-02-12 @ 07:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0