Stockholm del 1

stockholm med mamma!

Första fredagen på det nya året hoppade jag och mamma på morgontåget till Stockholm för att spendera helgen där! I julklapp hade jag gett henne en weekend i huvudstaden och en biljett till musikalen Livet är en schlager. Ett extremt bra sätt att börja det nya året på. 

stockholm med mamma!stockholm med mamma!

Vi satt mest i restaurangvagnen och jag började läsa sista delen i Engelfors-triologin. Vill aldrig att den ska ta slut men den är på tok för spännande så jag läser flera timmar varje kväll nu. 

stockholm med mamma!

På eftermiddagen var vi äntligen framme och gick raka vägen till Svenskt Tenn. 

stockholm med mamma!stockholm med mamma!stockholm med mamma!

Så fint därinne. 

stockholm med mamma!

Drömmer om en kudde med elefantmönstret. 

stockholm med mamma!stockholm med mamma!stockholm med mamma!

Köpte en så himla fin sak som jag ska visa er snart. 

stockholm med mamma!

Sedan satte vi oss på Fridays och åt pasta till kvällsmat. 

stockholm med mamma!stockholm med mamma!stockholm med mamma!

Det var så himla fint julpyntat överallt, synd att jag var och är kräkfärdig på julen just nu bara. Sen åkte vi till vårt hotell och spenderade resten av kvällen i pyjamas, ett glas vin och på spåret. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0