födelsedagspresenter, del 2.

födelsedagspresenter

Vi smäller in lite fler födelsedagspresenter mellan Paris-uppdateringarna! I detta inlägget ska jag visa er presenter jag fick när vi hade vår 130årsfest

födelsedagspresenter
födelsedagspresenter
födelsedagspresenter

Jag fick så många vackra blommor, vilket var lite trist eftersom jag åkte till Paris på måndagen och inte fick så mycket tid att njuta av dem. 

födelsedagspresenter
födelsedagspresenter

Av mitt närmsta kompisgäng fick jag tre saker ur Rörstrands Mon amie-serie - en kanna och två skålar! <3 Har börjat samla på denna serien och drömmer om en hel servis. Tänk vad fint va! 

födelsedagspresenter

Av Maria hade jag ju redan fått världens finaste present (valaffischen i detta inlägget) men hon överraskade mig med några små paketer som hon hade köpt i Japan! 

födelsedagspresenter

En pandamugg och en liten origamifågel i porslin. 

födelsedagspresenter

Och Batman see through-strumpor! Älskar Batman. 

födelsedagspresenter
födelsedagspresenter
födelsedagspresenter
födelsedagspresenter
födelsedagspresenter

Och så fler blommor, massa vin, en hjärtformad kopp, choklad, olivolja och fler saker som inte hamnade på bild. Blev verkligen bortskämd med fina saker, som ni ser! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0