it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring

bildkällor via pinterest
 
Det är måndag och jag har blivit dunderförkyld. Så sjuuuukt deppigt, jag som skulle springa vårruset idag. Men det känns inte så lämpligt när jag förmodligen har feber, ont i hela kroppen plus hosta och snuva. Det där med att lyssna på kroppen blir definitivt inte roligare med åren. 

Förutom att förkylningen bröt ut ordentligt igår så har det varit en himla fin långledighet. Lyckades tyvärr radera alla bilder från valborg (...........) men hade iallafall en mysig kväll med Maria, Anna och Linnea på en solig balkong innan jag fick gå hem tidigt för att förbereda mig inför bröllopsfotograferingen dagen efter. Första maj spenderade jag på en gård utanför Landskrona och fotograferade hela dagen när två fina personer sa ja till varandra. En väldigt härlig dag, och jag var helt slut resten av helgen. Nåväl, nu ska jag göra det jag måste för dagen och sedan bädda ner mig i soffan framför en film eller tusen. Snälla låt detta var en snabbt övergående förkylning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0