målarböcker

målarböcker!

Häromdagen damp dessa målarböckerna ner i min brevlåda! 

målarböcker!

I Den förtrollade skogen av Johanna Basford får man utforska en skog full av magiska platser och varelser. 

målarböcker!målarböcker!målarböcker!målarböcker!

Så HIMLA fin. 

målarböcker!

I Hemma av Tovelisa får man hänga med på en guidad tur i ett superfint hem! Till exempel får man följa med i hallen med nycklar, vantar, skor och paraplyer. 

målarböcker!

Köket. 

målarböcker!målarböcker!

Där det finns olika ätbara saker. 

målarböcker!målarböcker!

Sovrummet med kläder. 

målarböcker!målarböcker!målarböcker!

Vardagsrummet. Ett av mina favoritrum. 

målarböcker!målarböcker!

Och trädgården. Tänker att jag ska färglägga massa nu i sommar när jag kommer ha betydligt mer tid! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh så fina :) Nu blev jag själv jättesugen på att färglägga!

2015-05-30 @ 17:38:35
URL: http://amandaolofssonfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0