om höstterminen.

Som ni kanske minns sökte jag kandidatprogrammet i journalistik nu till hösten men tyvärr så kom jag inte in denna gången. Som andrahandsval sökte jag en fotokurs i malmö som verkar helt otroligt bra, men i första antagningsbeskedet kom jag inte in på den heller. Jag fick en liten chock och sökte två kurser till i panik så att jag var försäkrad om att jag åtminstone skulle läsa någonting till hösten.

Idag kom andra antagningsbeskedet och till min stora lycka och lättnad kom jag in på kursen Den fotografiska bilden. Även om det är mitt andrahandsval så ingår fotografering i mina drömmar och jag tror att jag kommer utvecklas som sjutton efter denna kursen. Dessutom är den i malmö och det ska bli spännande att studera i en ny stad. Kort sagt: jag är väldigt peppad inför denna hösten!


Kommentarer
Postat av: susanne berg

Är så glad för din skull! Tror att där var någon mening med detta och att du får möjlighet att lära dig mer om fotografering! Lycka till önskar mamma och pappa!

2011-08-09 @ 06:21:03
Postat av: Christine

Grattis Sandra!!

2011-08-09 @ 10:56:17
URL: http://qusans.blogg.se/
Postat av: Martina

Grattis Sandra ! Vad skönt att du kom in :) !

2011-08-09 @ 11:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0