födelsedagspresenter, del 3.

födelsedagspresenter

Här kommer sista inlägget med födelsedagspresenter! I detta inlägget visar jag er presenter jag fick av mina bästa bästa föräldrar.

Som vanligt när jag fyller år eller när det är jul får jag beställa böcker för en tusenlapp och ovan är tre noveller från Novellix. Nina Åkestam - Jiroekonomi // John Ajvide Lindqvist - Speciella omständigheter // Elsa Billgren - Man kan vinka till varandra från balkongerna

födelsedagspresenter

Ett gäng pocketböcker. Anne Frank - Anne Franks dagbok // Sigge Eklund - In i labyrinten // Kristoffer Ahlström - Ett liv för lite // Nicole Krauss - Kärlekens historia // Marguerite Duras - Älskaren // Amanda Svensson - Allt det där jag sa till dig var sant // Tove Folkesson - Kalmars jägarinnor // Katarina Sandberg - Vi är inte sådana som i slutet får varandra // Jenny Jägerfeld - Jag är ju så jävla easy going // Sara Stridsberg - Beckomberga - Ode till min familj

födelsedagspresenter

Och två matlagningsböcker! Så pepp på att laga recept ur dessa. David Frenkiel & Luise Vindahl - Green Kitchen Travels // Roy Fares - United States of Cakes

födelsedagspresenter

Två Höganäs muggar i matt vit med träfat som jag har önskat mig foreverrr. Så glad över dessa! Hittade dessutom två till för halva priset häromdagen, perf! 

födelsedagspresenter
födelsedagspresenter

Set med boxar i modellen Male och en djurmask från Hay. (På dessa bilderna saknas två av lådorna, de syns i detta inlägget). 

födelsedagspresenter
födelsedagspresenter
födelsedagspresenter

En crémevit rund gjutjärnsgryta från Le Creuset. Så fin! Älskar den redan. 

födelsedagspresenter

Och två hårda underlägg med två olika världsdelar från Svenskt Tenn. Tusen tack tack tack världens bästa föräldrar! <3

Fler inlägg om födelsedagspresenter: 
Födelsedagspresenter, del 1. 
Födelsedagspresenter, del 2. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0